سیاست حفظ حریم خصوصی

 روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند. استوک تاپ به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

– استوک تاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در فروشگاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای استوک تاپ محفوظ است و یا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده در آخر وقت روز پنجشنبه برای مشتریان عزیز واریز می شود.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

– امکان پرداخت در محل هم اکنون فقط برای سفارش های شهر قم ممکن می باشد و سفارش های سایر استان ها ملزم به پرداخت وجه کالا قبل از ارسال آن می باشد.

– کلیه کالاهای دیجیتالی اعم از لپ تاپ، کیس، مانیتور و … دارای یک هفته مهلت تست بوده و مشتریان تنها 7 روز پس از دریافت کالای خود امکان استرداد آن را به فروشگاه دارند.

– هزینه ارسال کالا در حال حاضر برای خرید های کمتر از 8 میلیون تومان بر عهده خریدار بوده و پس از دریافت کالا می بایست به تیپاکس یا پست پرداخت شود.

مسولیت ارسال کالا به هر نقطه از ایران به عهده خریدار می باشد و نحوه ارسال هم به سفارش خریدار توسط اداره پست، تیپاکس و … تعیین می گردد. در هنگام تحویل بسته حتما در حضور مامور پست یا تیپاکس بسته را باز کرده و از سلامت کالا مطمئن شوید. در صورت وجود شکستگی یا آسیب دیدگی بسته را در همان موقع تحویل مامور پست دهید تا برای دریافت خسارت و بیمه اقدام شود.